Ta vara på varann!

2011-02-19 @ 18:42:48

Denna veckan har varit en bra vecka! Jag har fått gjort massa saker som jag längtat efter länge.

Jag har varit och lämnat in köksluckorna på lackering, dom är blå och ska bli vita. Har handlat nya kökshandtag också och det kommer bli så bra!!
Fått handlat tapet som ska vara en fondvägg i vardagsrummet som ska tapetseras imorgon med hjälp av min fina vän Jessica!

Var på Ikea tsm med Bine, fick köpt mitt köksbord och stolar. Fick handlat en hylla till nagelrummet och en hylla till vardagsrummet. Men med min vanliga tur så lyckades jag få hem ljusblå skåpsdörrar till hyllan i v-rummet ist för vita, stöööörigt! Tur jag ska till Ikea snart igen tsm med Jessica :)

Allting är monterat och är på plats och jag är jättenöjd. :):):)

Nu har jag spacklat det sista i hallen, Sofie var här innan i veckan och hjälpte mig så vi kom en bra bit på vägen och så tog jag sista rycket idag.. Vi firade även alla hjärtans dag tsm. Nu väntar jag på att det ska torka, sen ska jag slipa hela väggen som haft struktur tapet innan *urk*.. Sen ska det målas vitt.

Sofie kom till mig igår kväll och har sovit här tills idag, vi tittade på film och hade mys och sen idag hjälpte hon mig att montera min nya hyllla och fixa här hemma.

Sofie som vi kallar Fis är då Philip, PHs flickvän.. PH min goa styvbror gick tyvärr bort från oss alldeles för tidigt den 4 november i en bilolycka.. Han fick inte ens fylla 19 år.. Fast han inte är hos oss finns han såklart bland oss hela tiden. ♥♥♥
Tillsammans försöker vi ta oss igenom detta och vi träffas och umgås så mycket vi kan, alla vi som tyckte om PH!
Fis har blivit som en lillasyster till mig, vilket jag är väldigt tacksam över. Fis du är go och du ger en styrka! Älskar dig! ♥



Va rädda om varann, man vet aldrig när det oförutsedda inträffar..


Kommentarer

Postat av: fis

du är verkligen bäst jennifer!

jag älskar dig så himla mycket det vet du om! <3<3

2011-03-18 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback