Väggtext

2011-02-09 @ 22:14:16

Nu har jag gått och väntat på att målaren ska ringa mig i en vecka... Nu får jag nog ta tag i det och ringa och kolla när han tänker komma hit så man kan planera lite.. Drygt att bara gå och vänta..

Idag har jag inte fått gjort nått vettigt här hemma, har varit jättetrött hela dagen. Kom i säng sent igår så det är väl därför, det är helt klart nackdelen med att börja jobba senare.. att man tar sovmorgon. För då är man ju pigg på kvällen när man borde sova..

Har beslutat att jag gör vid hallen själv, skrev jag kanske i förra inlägget men nu skriver jag det igen iallafall :) Har inte handlat något spackel inu, måste även handla ny lack färg så jag kan börja måla fönster och dörrar. Kan ju lika bra ta det samtidigt, lite drygt att ta på bussen bara..

Mina nästa projekt blir alltså spackla och måla hallen, måla fönster och balkong dörr i kök samt element, måla taket i sovrummet och eventuellt börja måla dörrarna.. Får såklart se vad man hinner. Har kommit på att jag är en tidsoptimist haha! Allt tar längre tid än vad man tror, det är väl konstigt ;)

Min digitalkamera har fått fötter... nä men jag hittar inte den. Trodde jag hade den på ett ställe men när jag kolla så var den inte där, what liksom?! :) Blir så i denna röran.. Ska ju ta före bilder i sovrummet, har gjort det i både kök och vardagrsum.. Vill ju ha det för hela lägenheten, kul ju och se vad man åstadkommit.

Igår så beställde jag väggtexter, har planerat hela tiden att jag skulle ha någon väggtext i köket och hallen eftersom jag kör på vitt och svart. Eftersom väggarna är vita blir det fint att bryta av med någon fin väggtext och lite annat smått i svarta detaljer :) texterna är redan på väg så någon åker nog upp i helgen, iiih. Kommer bli såå fiiiiint!  Längtar så när allt är klart så man bara kan njuuuta här hemma! :)



Nu ska jag gå ut med doggisen och sen nanna.

Va rädda om er!!

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback