Lördag

2011-03-05 @ 16:14:04

Nu är jag nyss hemkommen från Bauhaus, har varit där med min mamma idag.

Har fått lister till vardagsrummet och köket av henne, tack mamma!
Det är i stort sett det sista att göra i v-rum och kök.. :)
Så fort dom är på plats så kan jag sätta i mina prydnadssaker i vitrinen som jag gått och längtat efter.

Idag har jag handlat min första skruvdragare/borr =D Stolt hihi!
Fått handlat mig ett par arbetsbyxor, har tyckt att det behövts på sistone :)
Det är sånt man inte behövde innan när man hade hyres men så mycket som jag fixar här så behövs det definitivt.
Jag har fått handlat en ljusramp till att ha ovanför vasken och brandvarnare.
Och våtrums silikon så mina nya saker till badrummet kan sättas upp..
Hittade även två superfina krukor på rea avdelningen :)

Är supernöjd med denna dagen och med mina inköp.

Nu ska jag börja att tvätta köksbeslagen för att kunna sätta köksluckorna på plats :) Fick ju hämtat dom i torsdags.


Ha en bra dag






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback