Ny vecka

2011-03-14 @ 17:22:55


Då var det en ny vecka igen, oj vad tiden går!

Jag har fått gjort lite på sistone och inte bara suttit hemma och tryckt, tiden går väldigt mycket fortare när man har roligt!

Jobbeveckan var inte så händelserik, vilket den oftast inte är eftersom man jobbar och sköter vardagen.
Men har fått köksluckorna på plats och handtagen så nu börjar köket likna något.
Har dock inte fått satt listerna i köker o v-rummet än samt målat dörrkarmarna, hade tänkt mig att det skulle varit klart vid detta laget men så blev det inte. Får väl se om jag kan få det gjort denna veckan istället.

Min helg har varit bra, det har gått i ett faktiskt vilket jag tycker om.

I Fredags jobbade jag kväll och sen när jag slutade så var det att man direkt stack till djuraffären där mamma mötte mig så jag kunde handla djurmat, två stora säckar är inte lätt att frakta utan bil. Vi passade även på att åka inom Coop och handla ny kattsand, så skönt att ha det gjort!
Sen var det hem och röja innan jag fick besök, blidde film och massa girltalk hela kvällen, *tummen upp*.

Lördagen hade jag planerat att åka hem till pappa och Bine, innan dess skulle jag bada Aisha då hon precis löpt så nu är hon så mjuk och fin i pälsen :) Han hundarna som dom har hade nog blivit lite småtokiga annars.

Bine och jag åkte en sväng inom ÖB efter det att hon hämtat mig, där fick jag handlat två nya orkideér. Så himla fint det kommer bli i mina fönster :)

Det blev ingen vila efter att vi kommit hem till pappa och bine, vi började med att måla ovanvåningen vit (tidigare grön) och montera en bar som de köpt. Och det var det vi höll på med resten av helgen, vi var lagom klara (med halva ovanvåningen då) till igår när farfar kom ner på söndagsmiddag så vi kunde inviga baren :)


Nu ska jag hålla måndags kväll och kanske, men bara kanske röja lite i nagelrummet.


Kram på er!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack snälla för all hjälp i helgen,, hade aldrig klarat det utan dej!!

Vi är ett bra team!! <3

Va rädd om dej!!

Kjamiz Bine

Ps. va rädda om varandra!!(fredag!)

2011-03-14 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback