Onsdag

2011-03-30 @ 17:01:41
ja nu var det onsdag igen och halva veckan har gått. har nästan precis kommit hem, ligger på soffan nu och tar igen mig lite, är jätte trött. bestämde mig i morse för att jag skulle försöka komma igång igen här hemma, har varit dåligt på den fronten nu tycker jag. men var är min ork? har ingen ork, tycker nästan ingenting är roligt.. tycker det kunde släppa nån gång. läser överallt där alla skriver vad de gör och hur glada och så de är, så vill ju jag också ha det. Känner mig lite ensam faktiskt.. brukar annars gilla och va ensam men de gör jag inte just nu. nä ska försöka få något gjort här hemma ikväll så renoveringen kan bli klar någon gång. måste måla taket i Sov rummet, hade ju såklart varit mycket roligare med sällskap när man målar men vad gör man. ha en bra dag allesammans och va rädda om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback