ROSA

2011-03-24 @ 07:44:01

Godmorgon.

Då var det torsdag igen, shit vad veckorna går fort.

Idag är jag tidig till jobb så passar på att göra ett litet inlägg, börjar inte förrän 07.45.

Igår var Bine och jag i Lund och handlade lite.
Fick handlat massa nya fina saker till lägenheten :)

Två ljusramper till att ha ovanför vasken, har redan köpt en sen tidigare fast dyrare. Och dessa var nedsatta i pris så tjänade in 300 kr på att köpa dom. Superlycklig blev jag!
Har hittat en skitfräck klocka som jag ska ha någonstans i köket, ska bara komma på vart :) 

Sen har jag även köpt massa nya rosa saker till balkongen, rosa balkonglådor, rosa verktyg att plantera med, spadar och kratta. Fick även rosa handskar och vattenkanna av Bine, tack snälla Bine! ♥
Rosa, rosa, rosa, en massa rosa!
Det ska min balkong bestå av för den färgen gör mig glad :)
Fick även handlat ett litet mini växthus som jag ska ha på balkongen och ha och plantera i, Mysigt! Och rosa och lila dekorationer som ska sättas på mina blomkrukor.

Nu är det dags att jobba!

Ha en bra dag

KRAM



Kommentarer

Postat av: Anonym

Tack för en mysig eftermiddag!!! Kjamiz Bine

2011-03-24 @ 18:06:51

Postat av: Anette

Det låter jättefint vännen.

Rosa är ju en sååå fin färg, den färger älskar jag med, som du nog vet.

Ska bli skoj att se din lägenhet sen.



/KRAM Anette..

2011-03-24 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback