Tisdag

2011-03-15 @ 23:59:01
tisdag kväll och jag ligger i sängen o ska strax sova. Funderar hela tiden på om jag ska ha en byrå i min hall, vimlet resulterar i om man ska ha hel spegel i hallen eller i Sov rummet. eller båda och? hur har ni det? behöver verkligen tips nu känner jag för har funderat fram o tillbaka o kommer inte på nått. ikväll har jag varit flitig, fått tillbaka lusten att fixa hemma så bäst o sätta fart då :) ställt i ordning på balkongen på där är fritt på golvet, Ot står sakerna bara längs väggarna Hehe. betydligt bättre än innan Iaf :) sen har jag ställt i ordning i Nagelrummet. så Gott de går Iaf, ska städa i förrådet Imorgon så många saker ska ställas ut där. Tycker ändå jag fått gjort en del ikväll med tanke på hur det såg ut innan. nu ligger Casper hos mig o stäppar, ska sova nu. sov gott! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback